7 mars 2011

Egen rehab

Idag blev det egen rehab... Jag cyklade bort till Sjukgymnastgruppen och kom att tänka på att jag borde kanske boka en tid för att få någon slags nystart. Och såklart var jag ju tvungen att göra det, dels för att det var länge sedan jag var där och dels för att jag inte har kvar skruvarna i foten. Fick en tid om två veckor...

Eftersom jag ändå var laddad att rehabba, så cykla jag till gymmet och körde själv. Fick även in lite arm och rygg styrka. Analys av smärta nu: ingen smärta! Så nu får foten vila och om några dagar blir det egen rehab igen. Nu har jag ju två veckor på att bygga upp någon slags grundbalans/styrka i foten, så min sjukgymnast inte tycker jag är en sopa :P

1 kommentar:

Linn sa...

Det låter ju skitbra Ebba!! Nä visst hatar man när ens sjukgymnast eller kiropraktor tycker att man är en sopa! :)