2 november 2010

Täby helg

I fredags var det äntligen dags att åka hem. Det var ett tag sedan och jag längtade lite hem nu. Även om jag inte var det friskaste som vandrat i ett par skor, så hade vi gäster i fredags. Mat, vin och en massa snack. Mina ögon gick i kors till slut, på grund av att jag var sjukt trött, så det blev en relativt tidig kväll för mig. De andra fortsatte kvällen ett tag medan jag sov :P

Lördagens spenderades i en gympahall och friståendeträning. Även om det var höstlov, var det en tapper skara gymnaster i hallen. Härligt att gå igenom friståendet med tjejerna, kändes att det verkligen behövdes! På kvällen var det middag hos älsklingens familj, supermysigt!

På söndag var det lunch hos min familj, tillsammans med kusinfamiljen som var på en snabbvisit i storstan. Sen tog vi bilen och tog en hus sightseeing runt mitt området. Supermysigt och väldigt roligt att se vad som hänt med alla hus runt om. Många hus har blivit vitt pustade, större och snyggare.

Helgen tog snabbt slut, så är det alltid känns det som. Men snart är det helg igen och ytterligare ett besök i härliga Täby.

Inga kommentarer: