4 november 2010

Nya kurser

Den här veckan har vi haft två nya kursstarter

- Träningslära 2
- Pedagogiskt ledarskap och coaching

Personligen tycker jag det ska bli jätteroligt med ledarskapskursen, eftersom jag varit ledare majoriteten av mitt liv och kommer lära mig att bli en bättre ledare tack vare kursen. Jag har mycket som jag kan relatera till, medan mycket är nytt. Träningslära 2 ska bli rolig eftersom vi kommer ha en klient och utforma ett träningsprogram för denna. Vi kommer alltså ytterligare ett steg närmare vår PT roll. Inga salstentor i dessa kurser heller, utan projekt och inlämningar, vilket är väldigt skönt!

I helgen blir det Täby för hela slanten, till och med en långhelg :D Imorgon ska jag och älsklingen ha fredagsmys med fondue... så jäkla gott!

Ciao

2 kommentarer:

Christina sa...

åh vad jag längtar efter vår fika! :D

Linn sa...

Åh det låter jättemysigt Ebba! :)