25 oktober 2010

Helg och annat skoj

I helgen var det EM i Truppgymnastik i Malmö. I torsdagsnatt kom Tobbe och Mattias ner hit till Halmstad. Kvalet var i fredags och finalen var i lördags. Eftersom jag är Sthlmstjej, så hejade jag såklart på Stockholm Top Gymnastics i damkvalet. När det gäller och när pressen är hög, står STG! Sen var det ju superroligt att jag känner en tjej i STG och att detta var hennes första EM! :) Stort grattis till STG för silvermedaljen!

På fredagkvällen käkade vi middag i Malmö, det blev så sent med tävlingarna att det skulle bli alltför sent med att käka i Halmstad. Vi bestämde också att lördagsnatten spenderas i Malmö på hotell, så vi kunde gå ut och partaja lite. Tyvärr hade jag inte haft världens bästa sömnvecka innan, så jag var ett vrak. Men jag orkade så mycket jag orkade och sen blev det sängen.

Det har varit en jättebra helg, men med tanke på att jag fortfarande inte fått tillräckligt med sömn är jag supertrött idag. Huvudvärk, känningar i halsen. Ingen höjdare, men jag får skärpa mig med sömn och maten, så det inte blir någon sjukdom här.

Bestämde också i helgen att jag kommer hem på fredag och stannar över helgen. Ska bli jättemysigt!!! <3

Inga kommentarer: