3 mars 2011

Kärt återseende

Satt för en stund sedan och funderade på om jag ska börja blogga och kom på att jag gör ju redan det... eller njae... jag har en blogg! Försöker komma på varför jag slutade skriva, men det enda jag tyvärr kommit på är dåligt engagemang och tidsbrist. Eller dålig planering... Eller alla grejer! Det är tufft att lova saker, så därför tänker jag inte göra det, men jag ska verkligen försöka uppdatera oftare än var femte månad.. (katastrof alltså!)

Nu är det upp till mig att hitta motivationen till detta!

2 kommentarer:

Linn sa...

Jaaaaaa, blogga Ebba!!! :) Hur går det med rehaben? Jag är på väg till Forum nu, här ska göras knäböj! Var bara tvungen att utnyttja klubbkväll på Body Shop först... :)
Kram Linn

Ebba sa...

det har gått ungefär lika bra som bloggen... det är så tråkigt, men ändå så viktigt!!