29 mars 2011

Gympahelg

I helgen har jag varit hemma och det har blivit väldigt mycket gymnastik! Inget jag klagar på alls, för gymnastik är toppen! :) Helgen som kommer är det nämligen RM1 i Göteborg, Sveriges genom tiderna största gymnastiktävling, 82 anmälda lag!!! Helt galet kommer det bli, men kul såklart. Mitt uppdrag hemma har varit att fixa klart friståendet, och det är väl i princip klart nu. Hade några sista ändringar till gårdagens träning.. Det var en toppenträning, tjejerna gjorde mycket bra ifrån sig - kul att se!! Problemet med mig nu är att jag sätter så höga krav på tjejerna och framförallt på mig själv och själva friståendet.. Blöh...! Förhoppningsvis går friståendet hem hos domarna! Det enda jag behöver göra inför helgen är att fylla i 12 stycken bedömningsunderlag... för hand!!! :P

Inga kommentarer: