29 augusti 2010

Nollningen 2010

Nu är nollningen 2010 över. Det har varit 10 fantastiska dagar med spex, sång, dans. Ja, förutom två dagar när jag bodde på sjukhuset, men det ska man inte gå och grubbla över för mycket.

Igår kväll var det finsittning på Kåren. Jag kan ju säga att jag gick dit för det sociala och INTE för att få valuta för pengarna! Vi hade det trevligt under middagen. Lite dans efteråt orkade jag också med. Såklart blev Byggingenjörerna utslängda för dem betedde sig illa. Överraskad, not! Jag stannade så länge som jag orkade. Eller så länge som folk var någorlunda nyktra och hade koll på vart de gick. Sen blev det hemgång. Och oh boy vad trött jag var... Somnade som en stock.

Idag antar jag att många är helt slut i kroppen. Det var skönt drag på dansgolvet när jag gick!

Imorgon börjar skolan. Måste fixa med försäkringsgrej till taxi... mycket grejer att fixa med när man är klantig :P

Inga kommentarer: